Konkurs Ekologiczne Charaktery Sprzątanie świata - Polska 2019 :: 20-21-22 września 2019 facebook Strona Miry

Klienci za ochroną środowiska

Zmiany w modzie nie omijają biznesu. Dziś każda korporacja, która chce trzymać się obowiązujących trendów, powinna stawiać na ekologię.

General Electric prowadzi kampanię reklamową, która ma przekonać klientów, iż produkty tej firmy są przyjazne dla środowiska. Pod hasłem "ecomagination" chce wprowadzać na rynek technologie przyjazne dla środowiska.

Brytyjski koncern paliwowy BP chwali się w reklamach prasowych  - "Byliśmy pierwszą dużą spółką z branży, która uznała potrzebę walki ze zmianami klimatycznymi".

Japońska Toyota jako jedna z pierwszych dużych firm wykorzystała zapotrzebowanie klientów na produkty ekologiczne. W 1997 r. wypuściła na rynek samochód o napędzie hybrydowym.

Więcej >>

 

Archiwum aktualności

2019 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

2018 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2017 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2016 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2015 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2014 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2013 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2012 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2011 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2010 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2009 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2008 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2007 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2006 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2005 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2004 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2003 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2002 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12