Konkurs Ekologiczne Charaktery Sprzątanie świata - Polska 2019 :: 20-21-22 września 2019 facebook Strona Miry

 

 

Partnerzy i Darczyńcy
Akcji Sprzątanie świata - Polska 2019

 


Zmienianie świata na lepsze to misja BNP Paribas. Partnerstwo oraz finansowe wsparcie Akcji Sprzątanie Świata 2019 Fundacji Nasza Ziemia przez BNP Paribas Bank Polska oraz Fundację BNP Paribas jest naturalnym krokiem i konsekwencją strategicznych działań na rzecz ochrony środowiska naturalnego i promowania ekopostaw.
 

Jesteśmy firmą, która jako pierwsza w Polsce, w 1995 roku zaczęła produkować worki na selektywną zbiórkę odpadów komunalnych. Stworzyliśmy treści nadruków, wzory rysunków, a w szczególności odpowiedni dobór materiałów i parametrów worków na poszczególne surowce wtórne wspieramy zbiórkę "u źródła".
Posiadamy duże doświadczenie w produkcji oferowanych przez nas wyrobów. Gwarantujemy parametry dostosowane do potrzeb klienta oraz wysoką jakość worków na poszczególne odpady.
Staramy się nie obciążać dodatkowo środowiska naszymi produktami dlatego też zużywamy mniej surowca na jednostkę worka, podnosząc jednocześnie wytrzymałość poprzez odpowiedni dobór surowców wyższej jakości.

Ideą naszej produkcji jest zapakować odpady w "powietrze".

Już kilkaset Gmin i Zakładów Komunalnych w Polsce korzysta z naszych usług.
 

KappAhl to szwedzka sieć odzieżowa oferująca modę dla kobiet mężczyzn i dzieci. Dobro naszej planety jest dla nas niezwykle ważne. Nasza pierwsza kolekcja ekologiczna pojawiła się już w 1993 r., byliśmy pierwszą siecią odzieżową na świecie z certyfikatem zrównoważonego rozwoju, odsetek ekologicznej odzieży w naszej ofercie rośnie cały czas, a zasady zrównoważonego rozwoju uwzględniamy w każdym aspekcie naszej działalności.
 

Rokrocznie liczba projektów z zakresu ekologii rośnie. Realizują je wolontariusze Fundacji Santander. Aktywności te mają różny charakter: wykłady i warsztaty promujące ekologię, sprzątanie lasów oraz pielęgnacja roślin w Łazienkach Królewskich w Warszawie.
Wiele działań odbywa się z wykorzystaniem specjalnie opracowanej edukacyjnej gry dla dzieci i młodzieży pod nazwą EKO ROZGRYWKA.
 

Od pomysłowości do innowacji. Taka jest właśnie marka Tefal, która od 1954 roku nieustannie dąży do wdrażania nowoczesnych rozwiązań, kładąc nacisk nie tylko na produkty, ale również strategię rozwoju firmy. Pomoc w codziennych czynnościach, stanowi misję marki oraz sprawia, że liczba stałych konsumentów wciąż rośnie, a Tefal utrzymuje pozycję lidera w kategorii patelni.
 

Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin od 3 lat bierze czynny udział w akcji „Sprzątania Świata”. Celem wspólnych działań jest podniesienie świadomości w temacie gospodarki odpadami, ze szczególnym uwzględnieniem opakowań po środkach ochrony roślin poprzez promowanie wśród rolników płukania i zwracania opakowań po środkach ochrony roślin do sklepów, w ramach Systemu Zbiórki PSOR. Szczegóły na http://systempsor.pl/
 
    
Jula to szwedzka sieć multimarketów oferująca osobom zaradnym szeroką gamę produktów przeznaczonych do domu, ogrodu i wypoczynku. Jula zachęca ludzi do samodzielnego działania i aktywności, naprawiania i ponownego wykorzystywania sprzętów oraz urządzeń. Sieć jest partnerem strategicznym projektu „Męska Szopa”, ogólnodostępnych warsztatów dla majsterkowiczów. Więcej na temat projektu: www.jula.pl >> O firmie Jula >> Społeczna Odpowiedzialność Biznesu >> Projekt Męska Szopa/
Długofalowa strategia zrównoważonego rozwoju Jula zbudowana została w oparciu o „17 Celów Zrównoważonego Rozwoju” ONZ, a trzy główne obszary rozwoju to: Zrób to sam, Odzyskuj więcej, Odpowiedzialność i uczciwość.

DB Schenker w Polsce od wielu lat konsekwentnie prowadzi politykę zrównoważonego rozwoju. Jednym z jej najważniejszych założeń jest szacunek wobec środowiska naturalnego i ciągłe doskonalenie procesów i technologii uwzględniających potrzeby ekologiczne. Od ponad 15 lat wspiera Akcję Sprzątanie świata - Polska i współpracuje z Fundacją Nasza Ziemia.
Więcej o DB Schenker i zaangażowaniu społecznym na www.dbschenker-csr.pl