Hyundai Motor Poland i Fundacja Nasza Ziemia będą wspólnie promować elektromobilność w Polsce

Hyundai Motor Poland i Fundacja Nasza Ziemia będą wspólnie promować elektromobilność w Polsce

  • Hyundai Motor Poland i Fundacja Nasza Ziemia nawiązały współpracę na rzecz wspólnej promocji elektromobilności w Polsce
  • Misją Fundacji Nasza Ziemia jest dążenie do podniesienia poziomu świadomości ekologicznej społeczeństwa, wzmocnienia poczucia odpowiedzialności za środowisko naturalne i aktywizacji do działań służących jego ochronie, m.in. poprzez organizowanie corocznej ogólnopolskiej Akcji Sprzątanie Świata – Polska
  • Partnerstwo jest wyrazem zaangażowania marki Hyundai w promowanie idei zrównoważonego rozwoju, wspieranie ekosystemu zrównoważonej mobilności, oraz promowanie świadomości ekologicznej
  • W ramach współpracy Fundacja Nasza Ziemia będzie użytkować bezemisyjny model Hyundai KONA Electric z akumulatorem 64 kWh i silnikiem o mocy 204 KM oraz zasięgiem 484 km (WLTP) wraz z kartą do ładowania w usłudze Charge myHyundai

Hyundai Motor Poland i Fundacja Nasza Ziemia nawiązały współpracę na rzecz wspólnej promocji elektromobilności w Polsce. Misją Fundacji Nasza Ziemia jest dążenie do podniesienia poziomu świadomości ekologicznej społeczeństwa, wzmocnienia poczucia odpowiedzialności za środowisko naturalne i aktywizacji do działań służących jego ochronie, m.in. poprzez organizowanie corocznej ogólnopolskiej Akcji Sprzątanie Świata – Polska.

Partnerstwo jest wyrazem zaangażowania marki Hyundai w promowanie idei zrównoważonego rozwoju, wspieranie ekosystemu zrównoważonej mobilności, oraz promowanie świadomości ekologicznej. W ramach współpracy Hyundai Motor Poland zaangażuje się w ekologiczne inicjatywy Fundacji Nasza Ziemia, a Fundacja będzie użytkować bezemisyjny model Hyundai KONA Electric z akumulatorem 64 kWh i silnikiem o mocy 204 KM oraz zasięgiem 484 km (WLTP) wraz z kartą do ładowania w usłudze Charge myHyundai.

Samochód został oklejony logotypami partnerów, w tym logiem Akcji Sprzątanie świata – Polska, ale również hasłem, które odzwierciedla misję Fundacji Nasza Ziemia: „Czuję Naturę, Dbam o Naszą Ziemię”.

Fundacja Nasza Ziemia to organizacja pozarządowa mająca status Organizacji Pożytku Publicznego, działająca nieprzerwanie od 1994 roku. Fundację założyła Mira Stanisławska-Meysztowicz, Polka na stałe mieszkająca w Australii. Od początku swojego istnienia Fundacja koordynuje największą, ekologiczną akcję w Polsce – Sprzątanie Świata, będącą częścią międzynarodowego ruchu na rzecz ochrony środowiska Clean up the World. Fundacja po dziś dzień stanowi sztandarowy punkt w codziennej pracy na rzecz promocji idei nieśmiecenia w naturze. Założycielka Fundacji i Inicjatorka Akcji Sprzątanie świata – Polska jest między innymi laureatką Orderu Uśmiechu, odznaczoną Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski i Człowiekiem Polskiej Ekologii. Fundacja Nasza Ziemia może się poszczycić wieloma prestiżowymi nagrodami takimi jak: Złoty Liść Ministra Środowiska, Europejska Nagroda Fundacji Forda czy Flaga Rzeczypospolitej. W roku jubileuszu 25-lecia Fundacja Nasza Ziemia otrzymała Ekolaur 2019 Polskiej Izby Ekologii za całokształt działalności na rzecz ochrony środowiska naturalnego. W tym roku odbyła się 28. odsłona Akcji Sprzątanie świata – Polska.

„Bardzo cieszymy się, że udało się nam zostać partnerem Fundacji Nasza Ziemia oraz Akcji Sprzątania świata – Polska 2022. Sądzimy, że poprzez wspólne działanie zachęcimy polskich kierowców do przesiadania się do bezemisyjnych samochodów elektrycznych i jako Hyundai Motor Poland zamierzamy tę współpracę jak najlepiej wykorzystać poprzez zaangażowanie się w różne projekty Fundacji z obszaru ekologii i elektromobilności” – powiedziała Paulina Tycner, Kierownik Marketingu i PR Hyundai Motor Poland. 

„Bezemisyjny Hyundai KONA Electric będzie nam towarzyszyć podczas wyjazdów Kwatery Głównej Akcji Sprzątanie świata – Polska do miejsc, które będziemy sprzątać w ramach 29. edycji tego wydarzenia. Ale nie tylko. Dzięki naszemu partnerowi będziemy mogli częściej odwiedzać szkoły w całej Polsce, które współpracują z nami w ramach programu „ecoedukacja”. Chętnie będziemy również dzielić się naszymi doświadczeniami i wrażeniami z eksploatacji tego samochodu, bowiem wierzymy, że elektromobilność to zmniejszanie negatywnego wpływu na środowisko”– powiedziała Beata Butwicka, Prezes Zarządu Fundacji Nasza Ziemia.

Hyundai KONA Electric to samochód elektryczny, który oferuje wszystko, czego potrzeba, aby cieszyć się bezemisyjną mobilnością w najlepszym wydaniu. Łącząc przestronność i wygląd prawdziwego SUV-a, oferuje jednocześnie imponujący zasięg wynoszący do 484 km (WLTP). Samochód został wyposażony w najnowocześniejsze systemy wspomagania kierowcy, dzięki czemu gwarantuje bezpieczeństwo i spokój ducha podczas jazdy. Hyundai KONA Electric charakteryzuje się szybkim ładowaniem, które od 0 do 80% trwa 75 minut przy wykorzystaniu ładowarki prądu stałego. KONA Electric oferuje także różne możliwości ładowania i typy wtyczek, dzięki czemu można wygodnie ładować ją w garażu lub na stacjach szybkiego ładowania. Pełna gama elektrycznych modeli marki Hyundai wciąż się rozszerza i jest dzisiaj najbardziej zróżnicowana w Europie. Obejmuje pojazdy elektryczne z wodorowymi ogniwami paliwowymi, pojazdy hybrydowe, elektryczne akumulatorowe oraz pojazdy hybrydowe typu plug-in.

Hyundai angażuje się także w wiele inicjatyw oraz partnerstw promujących czystą mobilność. Od połowy 2021 roku, Hyundai Motor Poland współpracuje z Białowieskim Parkiem Narodowym, wspierając jedyny polski obiekt przyrodniczy, wpisany przez UNESCO na listę Światowego Dziedzictwa. Między innymi, w 2021 roku,Hyundai i UNDP przedstawiły wspólny projekt „for Tomorrow” („dla Jutra”), mający zachęcić lokalnych innowatorów do działania na rzecz zrównoważonej przyszłości w swoich regionach. We wrześniu 2021 roku, Hyundai ogłosił „Hydrogen Vision 2040”, plan popularyzacji wodoru do 2040 roku poprzez wprowadzenie nowych technologii w transporcie i w innych sektorach motoryzacji. Hyundai jest także członkiem Rady Wodorowej, globalnego stowarzyszenia wiodących firm energetycznych, transportowych i przemysłowych o wspólnej wizji i długoterminowych ambicjach w zakresie wodoru. Koncern pracuje nad osiągnięciem neutralności węglowej do 2045 roku oraz rozwojem wizji „Postępu dla Ludzkości” opierającej się na dążeniu do zapewnienia powszechnie dostępnej mobilności przy jednoczesnym wspieraniu rozwoju społeczeństwa bezemisyjnego. Poprzez partnerstwa strategiczne Hyundai angażuje się także w rozwój bezemisyjnej mobilności powietrznej.

Zobacz też

2024-11-14

Hyundai Motor Poland po raz trzeci w Akcji Sprzątanie świata – Polska! Wolontariusze Hyundai...

2024-11-06

1 października 2024 roku na terenach zielonych warszawskich Bielan, u zbiegu ulic Rokokowej...

2024-10-23

Wielkie Zielone Serce dla pracowników firmy ROBYG Vantage Development S.A. za ogromne...