II edycja projektu edukacyjnego "Czysta Ziemia"
Fundacja Nasza Ziemia we współpracy z firmą Procter & Gamble ponownie zaprasza do udziału w projekcie edukacyjnym, dotyczącym promowania codziennych pozytywnych ekonawyków wśród dzieci i młodzieży szkolnej.
Edukacja ekologiczna
Zapraszamy do skorzystania z materiałów edukacyjnych do prowadzenia lekcji poświęconych kształtowaniu ekologicznych nawyków, dzięki którym wszyscy możemy na co dzień dbać o dobro naszej planety i o środowisko.
Materiały są udostępniane bezpłatnie na stronie:
Konkurs grantowy!
W ramach projektu, zapraszamy do udziału w konkursie na „Szkolny Projekt dla klimatu” przyczyniającym się do poprawy środowiska naturalnego, ze zwróceniem szczególnej uwagi na te działania, które są odpowiedzią na występujące obecnie na świecie zmiany klimatyczne. W konkursie można będzie wygrać grant w wysokości 2 000 zł z przeznaczeniem na realizacje zaproponowanego pomysłu.
Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
- Wymyśl swój ekologiczny projekt przeciwdziałający zmianom klimatycznym występującym na świecie, który możecie zrealizować w szkole,
- Pobierz formularz zgłoszeniowy ze strony konkursu https://www.naszaziemia.pl/czystaziemia/,
- Pomysł przenieś na papier, uzupełniając wszystkie miejsca w formularzu,
- Wydrukuj formularz, podpisz, zeskanuj,
- Wyślij do nas na adres: konkurs@naszaziemia.pl.
W konkursie przewidziano 10 grantów. Zgłoszenia przyjmujemy do 11 kwietnia 2022.
Wyniki ogłosimy do 29 kwietnia 2022!
Powodzenia!
Więcej informacji na stronie: https://www.naszaziemia.pl/czystaziemia/
Partner projektu
Procter & Gamble to globalna firma, której produkty goszczą w domach 5 miliardów ludzi na całym świecie, pomagając im w codziennych czynnościach. To jedna z największych firm z sektora FMCG na świecie m.in. środki higieny osobistej, kosmetyki i środki czystości. Firma jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio marek, są to m.in: Always®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Oral-B®, Pampers®. W Polsce firma obecna jest od 1991 roku. Przedsiębiorstwo prowadzi wiele działań promujących odpowiedzialną konsumpcję i kształtujących świadomość ekologiczną konsumentów.
Archiwum aktualności
2022 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2021 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2020 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2019 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2018 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2017 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2016 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2015 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2014 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2013 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2012 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2011 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2010 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2009 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2008 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2007 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2006 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2005 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2004 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12