Regulamin dokonywania wpłat na rzecz Fundacji Nasza Ziemia
1. Postanowienia ogólne
a. Regulamin określa zasady i warunki dokonywania wpłat – darowizn na rzecz Fundacji Nasza Ziemia (dalej zwanej „Fundacją”), za pośrednictwem strony naszaziemia.pl
b. Strona internetowa www.naszaziemia.pl jest prowadzona przez Fundację Nasza Ziemia z siedzibą w Warszawie ul. Żurawia 6/12, 00-503, KRS: 0000137164, NIP: 525-19-68-693, REGON: 01-09-53-867
c. Wpłaty za pośrednictwem strony naszaziemia.pl/wplac-online/ zostaną przeznaczone na cele statutowe Fundacji.
d. Płatności online są obsługiwane przez operatora płatności PayU SA, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182, KRS: 0000274399, NIP: 779-23-08-495, REGON: 300523444.
2. Zasady przekazywania darowizn
a. Darowiznę może przekazać każda pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej (dalej zwana Użytkownikiem).
b. Wpłaty nie będą pobierane cyklicznie.
c. Użytkownik może wpłacić jedną z zaproponowanych mu kwot: 20 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł, 500 zł, 1000 zł lub inną, odpowiadającą mu kwotę. W pełnych dziesiątkach złotych.
d. Użytkownik dokonując wpłaty, zobowiązany jest podać imię, nazwisko oraz adres e-mail, a osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej – nazwę oraz adres e-mail.
e. W celu przekazania darowizny przez serwis PayU, po wypełnieniu formularza obecnego na stronie naszaziemia.pl, Użytkownik zostaje przekierowany do serwisu payu.pl
f. W ramach płatności online Użytkownik może dokonać wpłat za pomocą przelewów elektronicznych, w tym BLIK, oraz kart płatniczych.
g. Szczegóły dotyczące realizacji płatności online oraz sposobu jej wykonania przez operatorów płatności określają regulaminy stosowane przez w/w operatorów płatności, z którymi Użytkownik może się zapoznać na stronie https://www.payu.pl/pliki-do-pobrania
3. Reklamacje
a. Reklamacje będą przyjmowane przez Fundację pocztą elektroniczną na adres: fundacja@naszaziemia.pl
b. Zaleca się podanie przez Użytkownika w opisie reklamacji: danych Użytkownika (imię, nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail), informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
c. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Fundacja zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie w terminie 5 dni roboczych..
d. Prawidłowe reklamacje będą rozpatrywane przez Administratora maksymalnie w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji lub jej uzupełnienia przez Użytkownika w sytuacji wskazanej w pkt. c. i wysłane na adres e-mail zgłaszającego, wskazany w reklamacji. Jeżeli w ciągu 14 dni Administrator nie ustosunkuje się do wskazanych przez Użytkownika żądań, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.
e. Decyzja Administratora co do zgłoszonej reklamacji jest ostateczna, co nie wyłącza prawa Użytkownika do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń na drodze postępowania sądowego.
4. Postanowienia końcowe
a. Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie.
b. Użytkownik przed skorzystaniem ze strony naszaziemia.pl/wplac-online/ i płatności online, musi potwierdzić, iż zapoznał się z Regulaminem i go akceptuje.
c. Informacje dotyczące przetwarzania przez Fundację danych osobowych Użytkowników dostępne są w polityce prywatności https://naszaziemia.pl/polityka-prywatnosci/